تبلیغات
مجله فوق تخصصی صنعت و طراحی خودرو - تأکید مرسدس روی ظاهر جعبه‌ای شکل G کلاس جدید
 
مجله فوق تخصصی صنعت و طراحی خودرو
درباره وبلاگ


دراین وبلاگ سعی شده تا به طراحی خودرو وقطعات صنعتی و هنمچنین معماری و هنری پرداخته شود در لا به لای مطالب آن بخش های آموزشی قرار داده شده است. و به بخشی از اطلاعات درباره صنعت و معماری بیفزایدو
لطفا مارا با نظرات سازنده خود در بهبود مطالب وبلاگ یاری فرمایید.
با ارزوی موفقیت و سلامتی برای شما

مدیر وبلاگ : فرشید خراشادیزاده
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

مرسدس هنوز از G کلاس دوست‌داشتنی خود دست نکشیده است. این شاسی‌بلند جعبه‌ای که از سال 1979 تاکنون تولید می‌شود تا یک نسل دیگر نیز زنده خواهد بود و طبق اخبار منتشر شده از سوی اتوموتیونیوز بسیاری از شاخصه‌های طراحی آشنای خود را حفظ خواهد کرد.

mercedes-g-class-spy-2
رئیس طراحی دایلمر، گوردن واگنر که در خلال نمایشگاه خودروی نیویورک با این رسانه گفت‌وگو می‌کرد تأیید کرد که G کلاس یک بازطراحی کامل را تجربه خواهد نمود. او گفت: “ما همه‌چیز را تازه خواهیم کرد.” جدای از قطعه‌ی پلاستیکی کوچک روی ستون C، همه‌چیز در بخش بیرونی خودرو جدید خواهند بود.

mercedes-g-class-spy-1
ظاهراً G کلاس به‌روز شده طبق گفته‌های واگنر در آینده‌ای نه چندان دور معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد این خودرو را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود خواهیم دید. این خودرو دارای سیستم فرمان جدید و سیستم تعلیق مدرن‌تر خواهد بود و همچنین پهن‌تر و سبک‌تر خواهد شد.

mercedes-g-class-spy-6
واگنر ادامه می‌دهد:

شما باید ظاهر جعبه‌ای آن را حفظ کنید. شما باید طراحی بسیار آبرومندانه‌ای انجام دهید، در غیر این صورت آن G کلاس نخواهد بود. بنابراین هنوز هم گوشه‌دار خواهد بود.

mercedes-g-class-spy-5
روی هم رفته واگنر می‌گوید که این خودرو ظاهر نمادین خود را حفظ خواهد کرد و نسبت به مدل پیشین رشد خواهد یافت.

mercedes-g-class-spy-4
پیش از این تصاویر جاسوسی این شاسی‌بلند هنگام تست‌های زمستانی در آلمان ثبت شده‌اند. صدای اگزوز این خودرو باعث شده باور کنیم که شاید با مدل G63 طرف هستیم. احتمالاً این خودرو بجای پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5.5 لیتری کنونی با پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری بای توربو عرضه خواهد شد و کاهش وزن 408 کیلوگرمی نیز به بهبود عملکرد آن کمک خواهد کرد.

mercedes-g-class-spy-3
G کلاس همچنان توسط مگنا اشتایر و در اتریش ساخته خواهد شد. نسل جدید این خودرو اواخر امسال معرفی شده و انتظار می‌رود نسخه‌های AMG نیز اندکی بعد و در سال 2018 از راه برسند



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

       نظرات
جمعه 1 اردیبهشت 1396
فرشید خراشادیزاده
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر